A Siempre juntos, la Irene, mare de quatre fills, ha d'assumir que el gran deixa la casa per a continuar la seva carrera esportiva a Alemanya. El pare ho veu com un pas natural en la trajectòria del noi. A la Irene se li trenca tot per dins.
La Irene és el pal de paller d'aquesta família que tira endavant gràcies sobretot a la seva empenta en un moment en què fallen els ingressos i la casa cau a trossos. Siempre juntos demostra que una comèdia dramàtica familiar no ha de ser pas carrinclona, ans al contrari. Malgrat les moltes vicissituds, el film celebra el suport mutu i la calidesa festiva -una mica caòtica- d'aquest nucli familiar. I sobretot, la figura de la mater amatissima i treballadora que encarna Teles.
Ara
Siempre juntos és la vida mateixa: les seves penalitats, la seva espontaneïtat, els seus esclats de ràbia, de rialles i de plors. I el realitzador brasiler ho filma amb naturalitat i bon gust, cedint tot el protagonisme als membres d'una família en ebullició: la mare a qui se li cau.el món a sobre quan el nen dels seus ulls se'n va a triomfar a l'altre costat del món; el pare a qui la seva feina com a propietari d'una petita papereria no li augura un gran futur; la germana petita que, fugint dels maltractaments del seu marit, ha acabat instal·lada amb el seu fill petit en una llar on ja hi ha tres criatures més i un feliç oceà de desesperació capaç d'ofegar qualsevol.
El País
Siempre juntos (Benzinho) Brasil, 2018
irector: Gustavo Pizzi
amb: Karine Teles, Otcí.vio Müler i Adriana Esteves