Ajuntament de L'Hospitalet

Agenda

Compartir:
  • Facebook
  • Twiter
  • Google Plus

GOOGLE ADWORDS EXPRESS: PUBLICITAT A LA XARXA PER A NEGOCIS DE PROXIMITAT

Veure imatge de GOOGLE ADWORDS EXPRESS: PUBLICITAT A LA XARXA PER A NEGOCIS DE PROXIMITAT (nova finestra)
Data: 28 de maig de 2019
Tipus d'entrada: Lliure
Preu: Gratuït
Organitzadors: 
Regidoria de Govern de Turisme i Desenvolupament Econòmic
Punts d'inscripció/venda: Inscripcions Online
Lloc: Gornal Activa(Gornal Activa)
C. Can Tries 20  (L'Hospitalet de Llobregat)Com arribar-hi
Inscripcions Obertes pel curs "GOOGLE ADWORDS EXPRESS: PUBLICITAT A LA XARXA PER A NEGOCIS DE PROXIMITAT" que es realitzarà a Gornal Activa el 28 de maig de 10 a 14h. 

AdWords és el programa publicitari associat al motor de recerca Google i que ha suplantat les antigues pàgines grogues. La possibilitat de crear campanyes d'abast local i la difusió de les cerques des dels dispositius mòbils obre un enorme ventall de possibilitats per botigues, comerços de proximitat i empreses que ofereixen els seus serveis a clients d’àmbit local. Adwords és un sistema molt avantatjós per la seva senzillesa i baix cost: es pot fer publicitat per sí mateix a partir d’un euro diari.

L’objectiu és acabar la sessió amb una campanya de publicitat posada en marxa aprenent a:

- Entendre el model de negoci de la publicitat en cercadors.
- Identificar els objectius d'una campanya.
- Dissenyar una estratègia adequada per aconseguir-los.
- Crear un compte de publicitat i elaborar una campanya.
- Utilitzar les eines de gestió.
- En la part teòrica els participants aprendran a conèixer el sistema de publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes.
- En la part pràctica aprendran a crear un compte i a engegar la seva pròpia campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.

Els continguts que es tractaran a la sessió són els següents:


- Introducció a Google Adwords Express (teòric):

* Introducció al Màrqueting Online.
* Posicionament en cercadors (SEO).
* Cercadors com eina de publicitat (SEM).
* La publicitat amb Google Adwords.
* Sistema de subhastes de preu.
* Concepte de pressupost.

- Configuració d’una campanya a Google Adwords Express (pràctic):

* Definició dels objectius.
* Idiomes.
* Localització geogràfica del públic objectiu.
* Creació d’un anunci de text.
* Pàgina d’aterratge (Web o G+) - Bones pràctiques en el disseny.
* Informe de trucades.
* Establir preus i pressupost - competència.
* Estimació de resultats.
* Eina demostració d'anuncis.
* Eina de diagnòstic d'anuncis.
* Facturació, informació fiscal i mètodes de pagament.
* Gestionar una campanya: posar en marxa, parar, optimitzar, modificar les variables (localització, idiomes, pressupost, preu, anuncis).

Inscripcions Online
Calendari

Què fer avui?

Ajuntament de L'Hospitalet
Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400