Ajuntament de L'Hospitalet

Estudis

Gestió de trucades de teleassistència (nivell 2) [SSCG0111]  

Durada: 310 hores

Competència general

Rebre, emetre i gestionar les trucades per prestar el servei de teleassistència, mitjançant les eines telemàtiques, tècniques d'atenció telefònica i habilitats psicosocials i de treball en equip, donant resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries i mobilitzant els recursos necessaris en el seu cas, garantint a tota hora la qualitat del servei, el tracte personalitzat i la confidencialitat de la informació.

Àmbit professional

Desenvolupa la seva activitat professional en l'àmbit públic i privat, per compte d'altri, en qualsevol organització que disposi de Centre d'Atenció per a la prestació de serveis de teleassistència, sota la supervisió del professional competent de nivell superior.

Sectors productius

S'ubica al sector de serveis socials i sociosanitaris, en les següents activitats productives: recepció, emissió i gestió de trucades, gestió administrativa i documental, coordinació i mobilització de recursos personals, socials, sanitaris i d'emergència.

Ocupacions o llocs de treball relacionats

  • Operador/a de teleassistència
  • Teleoperador/a de teleassistència

Centres on s'imparteix

  • Prevenció
  • Consorci per a la Normalització lingüistica
  • D

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400