Ayuntamiento de L'Hospitalet. 100x100 L'Hospitalet

programa municipal para la mujer (PMD/CAID). Servicio de documentación y recursos

servicio de documentación y recursos

Ver imagen de servei de documentació (nueva ventana)
La progressiva sensibilització social sobre les discriminacions de gènere ha generat una major demanda d'informació i ha posat en evidència la importància d'aprofundir en tots els àmbits de coneixement.

El Servei de documentació compren el Fons de documentació i el Fitxer de recursos, que tenen com a objetius principals:

- Atendre les consultes documentals que es plantegin des de la ciutadania sobre qüestions relatives a les dones.

- Donar suport documental a les necessitats informatives de les diferents àrees de l'Ajuntament.
 
- Oferir assessorament personalitzat a estudiants, investigadors/dores, i professionals sobre la documentació i els recursos del Servei. 

- Oferir a la població en general i específicament a les dones de la ciutat, informació sobre activitats i recursos com a mitjà de dinamització social i personal.


.  
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400