Agenda

Agenda
Compartir:
  • Facebook
  • Twiter

Eines gratuïtes al núvol d'internet per gestionar la teva empresa

del 25 al 29 d'octubre
Hora: 10
Data inici inscripció: 29/09/2021
Data fi inscripció: 25/10/2021
Duració aprox.:4 hores
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Organitzadors: 
Àrea d'Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social
Punts d'inscripció/venda:

Inscripcions Online

Lloc: 

Gornal activa Online

La nova revolució tecnològica resideix en el Núvol: Cloud és com es coneix el conjunt de serveis i recursos propis de la nova generació d’internet on es troben allotjades moltes aplicacions informàtiques gratuïtes. Com a exemple 1 de cada 5 empreses als EUA utilitza Google Docs, una suite ofimàtica gratuïta que no necessita de llicències, sistemes operatius ni actualitzacions. Conèixer, entendre i aprendre a utilitzar aquestes noves eines és fonamental per a reduir costos, augmentar la productivitat i aprofitar al màxim les potencialitats del núvol.

Els continuts es treballaran en 3 sessions:

Sessió 1

· Objectiu:

- Conèixer les eines de comunicació (correu, contactes i lloc web) integrades de Google i aprendre a utilitzar les seves funcions avançades com a etiquetes, filtres, reexpedicions, automatització de tasques, etc.
- Aprendre a generar un senzill lloc web amb un formulari de contacte.

· Continguts:

- Eines per a la comunicació:

* Gmail - correu electrònic avançat.
* Configuració.
* Comptes.
* Etiquetes.
* Funcions de cerca.
* Autoresponders.
* Funcions avançades.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de contactes.
* Crear contacte.
* Crear grups.
* Sincronització amb el mòbil.
* Exportació - importació de contactes.
* Google Sites - disseny i allotjament de planes web gratuïtes.
* Creació d'una plana web.
* Creació del menú de navegació.
* Ús de plantilles.
* Modificar els continguts.
* Administració d'un site.
* Formularis de contacte amb google forms.
* Tipus de gadgets.
* Wikis i fòrums.

Sessió 2

· Objectiu:

- Aprendre a utilitzar les eines de productivitat en el núvol ofertes per Google: full de càlcul, presentacions, processador de text, etc.
- Conèixer les funcionalitats avançades de compartició de documents i treball col·laboratiu juntament amb les funcions d'allotjament.

· Continguts:

- Productivitat:

* Agenda i calendari.
* Configuració.
* Calendaris compartits.
* Esdeveniments i tasques.
* Avisos.
* Configuració al mòbil.
* Gestió de tasques.
* Google Apps (suite ofimàtica).
* Processador de textos.
* Full de càlcul.

* Formularis.
* Presentació de diapositives.
* Google Drive - disc dur al núvol.
* Gestió de documents.
* Compartir documents.
* Etiquetes.
* Pujar i descarregar documents.

Sessió 3

· Objectiu:

- Aprendre a utilitzar altres eines disponibles en el núvol per gestionar clients (CRM) ja sigui per a vendes, màrqueting i atenció al client. Veure les funcions avançades de bases de dades i desenvolupament de senzilles aplicacions a mesura.
- Conèixer les diferents solucions de facturació disponibles en el núvol.

· Continguts:

- Màrqueting i vendes.

* Zoho CRM - Gestió de clients.
* Configuració.
* Màrqueting i vendes.
* Atenció al client.
* Integració amb google apps.
* Zoho Creator - Base de dades i aplicacions.
* Crear formularis, taules i vistes.
* Workflows.
* Funcions bàsiques i avançades.
* Zoho SaleIQ - Chat online.
* Configuració.
* Facturació - http://www.simpleinvoices.org/
* Crear una nova factura.
* Factures recurrents.
* Solucions alternatives.

Inscripcions Online

Calendari

Què fer avui?

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400