Com arribar-hiCom que sabem que t’agraden els còmics, aquesta és la millor manera de compartir els teus preferits i descobrir-ne de nous.
Cada primer dimarts de mes.
Aquest mes llegim: La muerte / Irene Márquez
En aquest còmic, Irene reuneix diferents historietes de variada extensió sobre la mort. Des de tires de tres vinyetes a mig metratges de 35 pàgines, i enmig de tot això: condemnats a la pena capital, suïcides, el dol, accidents fatals, crims, vídues i orfes, la seva mort —la d'ella i la de vostè—… En aquest còmic sortim tots.
Cada historieta té un to i un focus, hi ha humor cruent i hi ha tendresa, crueltat i compassió, rotllo mundà i sobrenatural. Com diu —més o menys— el text de la contraportada, les seves pàgines portaran el lector del riure incrèdul a la inquietud romàntica, passant pel profund dolor i altres emocions complexes davant la certesa que tots morirem.
Grup complet, inscripcions a la llista d'espera
Ajuntament de L'Hospitalet