Amb l'Street Viu de l'Arxiu podreu contemplar com era la ciutat en el passat. Des de fotografies fetes fa més de 100 anys fins a imatges procedents d'expedients d'obres, ja que a partir de 1955 era obligatori adjuntar fotografies del lloc on es volia construir o reformar un edifici.
A més, entre les fotos de cada exposició, hi trobareu codis QR des d'on podreu veure vídeos creats amb intel·ligència artifical que posen en moviment fotografies històriques que conservem a l'Arxiu. Poder veure les imatges animades, amb persones i vehicles desplaçant-se pels carrers de la ciutat, és extraordinari.
També hi trobareu un espai per a les creacions artístiques que ha fet l'alumnat de l'Escola d'Art i Superior de Disseny Serra i Abella a partir de fotografies de l'Arxiu.
Consulta aquí quan i on podràs veure l'exposició amb fotos del teu barri:
SANTA EULÀLIA i GRANVIA SUD:
del 10 de juny fins el 31 de juliol a la Plaça Pius XII
CAN SERRA i PUBILLA CASES:
del 12 de juny al 31 de juliol a la Plaça de la Carpa
COLLBLANC i LA TORRASSA:
del 13 de juny al 31 de juliol davant del Mercat de Collblanc
CENTRE, SANFELIU i SANT JOSEP:
del 17 de juny al 31 de juliol a la Plaça de l'Ajuntament
LA FLORIDA i LES PLANES:
del 26 de juny al 31 de juliol a l'Avinguda Primavera, 96
BELLVITGE i EL GORNAL:
del 8 de setembre al 31 d'octubre a la Plaça de la Cultura
Ajuntament de L'Hospitalet