L'Espai de Memòria Can Riera ha estat el lloc escollit per presentar la propera edició del Torneig Júnior de Bàsquet Ciutat de L’Hospitalet i donar a conèixer tots els detalls d’aquest esdeveniment que s’ha convertit en un autèntic aparador de les futures estrelles de l’esport de la cistella.
Màxima il·lusió per tornar a ser el Torneig Júnior de referència a tot el continent europeu. L'organitzador, el CB L'Hospitalet, ho té tot a punt per donar el tret de sortida a la 44a edició que reunirà el bo i millor del bàsquet formatiu nacional i internacional. Igual que l’any passat, es farà uns dies abans de les festes nadalenques, en aques cas, entre el 15 i el 17 de desembre.
La competició comptarà amb l’actual campió, el Reial Madrid, i també un dels millors equips de formació del Canadà.
El grup A estarà format pel Barça, l’equip canadenc del Fort Erie International Academy, el València Basket i el club amfitrió, el CB L’Hospitalet. Mentre que al grup B hi haurà l’actual campió, el Real Madrid, el Joventut de Badalona, l’Estrella Roja de Belgrad i el Manresa. L’espectacle està servit.
La gran sensació per a molts serà poder veure en directe una de les millors pedreres del Canadà, un país que en els darrers anys ha fet un gran salt qualitatiu que aporta moltes estrelles a la millor lliga del món, la NBA.
Ajuntament de L'Hospitalet