La xerrada i l’exposició ens conviden a reflexionar sobre algunes preguntes:
- Per què la medicina ha pres sovint el cos masculí com a model?
- Com afecta això la salut i el benestar de les dones?
- Quines realitats han quedat invisibles?
L’exposició vol fer visible aquesta desigualtat i explicar què és la ginòpia mèdica, és a dir, la manca d’atenció a les necessitats específiques de salut de les dones dins d’un model mèdic tradicionalment centrat en els homes.
Igualitàrium és una associació que treballa per promoure la salut amb perspectiva de sexe, gènere i interseccionalitat.
Us hi esperem!
Ajuntament de L'Hospitalet