TRETS CARACTERÍSTICS DEL CENTRE
La nostra escola és pública, laica, integradora i coeducativa. Fomenta una educació integral que ajuda a desenvolupar els hàbits de treball, de raonament, de diàleg, de creativitat i de responsabilitat de l’alumnat perquè pugui incorporar-se a la societat del futur amb competència i autosuficiència. Fomenta la formació com a persona capaç d’adoptar les normes de convivència que qualsevol comunitat necessita per mantenir un ambient acollidor i agradable. Prioritza un bon assoliment de les llengües catalana, castellana i anglesa. L’anglès s’inicia a partir dels 4 anys, i utilitzem tots els recursos que tenim al nostre abast per reforçar aquesta àrea.
L’escola entén que el paper i la participació de les famílies en el fet educatiu és fonamental.
EQUIPAMENTS
Aula d’anglès. Biblioteca. Aula d’informàtica. Aula de joc simbòlic per a educació infantil. Aula de racons per treballar competències bàsiques en el cicle inicial. Aula de psicomotricitat. Gimnàs i dutxes. Aula de música. Aula de plàstica. Aula d’audiovisuals.
SERVEIS
Servei d’acollida matinal. Menjador escolar amb cuina pròpia. Natació al Poliesportiu Municipal Santa Eulàlia, en horari escolar, des de P5 fins a 6è. Servei de psicopedagogia de l’EAP. Activitats extraescolars organitzades per l’AMPA.
ÚS DE L'EQUIPAMENT EN HORARI NO LECTIU
Activitat: Patinatge
Responsable: AMPA/ Kampi Ki Pugui
Contacte: ampabernatdesclot@hotmail.com
Edats: 5 a 11 anys
Dates i horaris: octubre a juny (DL de 16.30 a 18h)
Instal•lacions: Pista
Activitat: Dibuix
Responsable: AMPA/ Kampi Ki Pugui
Contacte: ampabernatdesclot@hotmail.com
Edats: 6 a 11 anys
Dates i horaris: octubre a juny (DC de 16.30 a 18h)
Instal•lacions: Aula
Horari lectiu: 9-12.30h i 14.30-16h
Ajuntament de L'Hospitalet