Ajuntament de L'Hospitalet

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Escoltar contingut (nova finestra)
Oficina d'Atenció Ciutadana

Descripció

El Servei d'atenció Ciutadana disposa d'una Carta de Serveis d'Atenció Ciutadana que és el document on donem a conèixer els nostres serveis i els nostres compromisos de qualitat.

Els serveis que oferim són:

  • Informació municipal: t'informem sobre serveis, tràmits, convocatòries i l'organització d l'ajuntament.
  • Tràmits i documents:gestionem padró, certificats, registres, apoderaments i certificat idCAT.
  • Suport telemàtic: t'ajudem amb els tràmits en línia
  • Incidències i queixes: atenem queixes, incidències, suggeriments i consultes.

Podeu consultar-la al següent enllaç: CARTA DE SERVEIS D'ATENCIÓ CIUTADANA

Adreça

Web: www.l-h.cat
Informació: 010 (gratuït)
, 900 10 02 77 (Fora de L'Hospitalet)

Horaris

Pot concertar una cita a https://www.l-h.cat/citaoac

Horari habitual

Dilluns a divendres: 8:30 a 14 h

Dilluns a dijous : 16:00 a 19 h 

Horari d'estiu: Dilluns a divendres de 8:30 a 14h del 15 de juny al 15 de setembre

 

Observacions

Podeu sol·licitar Informació i/o fer queixes a www.l-h.cat/contacteu En cas que necessiteu fer un registre d'entrada d'una documentació subjecta a un termini de presentació accediu a https://l-h.cat/registreoac i ens posarem en contacte amb vostè.

Tràmits i serveis

Agenda

No hi ha actes previstos per aquest equipament

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400