L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor ofereix:
1. Informació, orientació i assessorament a les persones consumidores sobre els seus drets i deures en matèria de consum.
2. Recepció i tramitació de reclamacions, queixes i denúncies de les persones consumidores.
3. Gestionar les reclamacions de consum per mitjà de la mediació.
4. Investigació dels fets que són motiu de denúncia i controls de compliment de la normativa de protecció de les persones consumidores.
5. Foment de l’arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum.
6. Formació en consum per a les persones consumidores i entitats i escoles (tallers, col.loquis, aules consum, mitjans de comunicació, etc ).
7. Col.laboració amb les associacions de persones consumidores
Per l'assessorament amb personal tècnic de consum, l'horari d'atenció a la ciutadania és:
Podeu utilitzar aquest formulari per fer arribar les vostres consultes: https://l-h.cat/consum
Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
Per més informació podeu trucar al 010
Ajuntament de L'Hospitalet