Si no pots veure correctament aquest missatge, fes click aquí.
 
Núm. 018
28 de maig de 2025
Infants, joves, entitats i famílies gaudeixen d’una nova Diada de l’Esport Escolar

El Poliesportiu Municipal de Bellvitge i el seu entorn van aplegar centenars de persones a la 41a Diada de l’Esport Escolar, un dels esdeveniments esportius més participatius de l’any. Infants i joves d'entitats i centres escolars de la ciutat, equips tècnics, directives i les seves famílies van gaudir de les activitats programades en confraternitat.

Tot i que queden algunes competicions, la Diada va tancar la 48a temporada dels Jocs Escolars que organitza el Consell Esportiu de L’Hospitalet. La competició compta amb una gran participació d’infants i joves. En els darrers anys s’ha consolidat amb unes 8.000 llicències tramitades cada temporada.

més informació
Destacats
L’Hospitalet adapta l’Ordenança municipal sobre sorolls a la nova normativa per protegir les activitats extraescolars i esportives

L’Ajuntament de L’Hospitalet ha aprovat una instrucció que adequa l’Ordenança sobre sorolls i vibracions de L’Hospitalet al que preveu la Llei 4/2025, de 26 de març, de modificació de la Llei 16/2002, de protecció contra la contaminació acústica. La nova llei de la Generalitat, té com a objectiu eximir les activitats extraescolars del compliment del límit sonor.

més informació
Instal·lacions esportives
L’Hospitalet rep una menció especial als Premis Catalunya a la Gestió Esportiva

L’Ajuntament ha rebut un dels reconeixements que atorga l’Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals (ACGEP), en un acte realitzat a Manresa. En concret, la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva va atorgar a L’Hospitalet una menció especial pel centenari de la ciutat, en reconeixement del seu compromís amb l’esport.

més informació
Cursets intensius de natació en 4 instal·lacions municipals

Els poliesportius municipals del Centre Marcel·lí Maneja, Sanfeliu i Gornal i les Piscines Municipals ofereixen del 30 de juny al 24 de juliol cursets intensius de natació per a totes les edats en diferents horaris.

L’oferta va des dels nadons fins als joves, organitzats per edats, amb opcions també per a les persones adultes, segons el seu nivell. Oferim, així, una opció d’aprenentatge o reforç de natació, aprofitant les vacances escolars.

més informació
Esport a la ciutat
El Meeting de L’Hospitalet d’atletisme adaptat tanca amb dos rècords del món

El Meeting de L’Hospitalet d’atletisme adaptat ha tancat la seva 20a edició amb un nou èxit esportiu i de convocatòria. El Complex Esportiu Municipal L’Hospitalet Nord va acollir aquesta competició que va tornar a aplegar destacats atletes internacionals.

El més destacat han estat les actuacions de Judith Tortosa i Fleur Jong, que han aconseguit rècords del món. Tortosa ha brillat en els 400 metres en cadira de rodes T72, mentre que l’holandesa ha igualat el seu rècord en la classe F62 de salt de llargada.

més informació
Poliesportius municipals
LH en joc. Televisió de L’Hospitalet
Regidoria d'Esports
Carrer de Digoine, 29, 1a. planta
08901 L'Hospitalet de Llobregat
esports@l-h.cat
Informació sobre protecció de dades personals