Si no pots veure correctament aquest missatge, fes click aquí.
STREET VIU

Juny de 2025 (Butlletí 16/2025)

Si cliqueu a l'apartat del web “Un cop d’ull al passat” podreu accedir als documents publicats amb anterioritat que fan referència a fets curiosos ocorreguts a l'Ajuntament i a la ciutat al llarg de la història.
Els carrers cobren vida amb l'Arxiu

L'Arxiu Municipal organitza sis exposicions al carrer, una per cada districte, amb ampliacions d'imatges històriques de tots els barris de l'Hospitalet.

Amb l'Street Viu de l'Arxiu podreu contemplar com era la ciutat en el passat. Des de fotografies fetes fa més de 100 anys fins a imatges procedents d'expedients d'obres, ja que a partir de 1955 era obligatori adjuntar fotografies del lloc on es volia construir o reformar un edifici.

A més, entre les fotos de cada exposició, hi trobareu codis QR des d'on podreu veure vídeos creats amb intel·ligència artifical que posen en moviment fotografies històriques que conservem a l'Arxiu. Poder veure les imatges animades, amb persones i vehicles desplaçant-se pels carrers de la ciutat, és extraordinari.

També hi trobareu un espai per a les creacions artístiques que ha fet l'alumnat de l'Escola d'Art i Superior de Disseny Serra i Abella a partir de fotografies de l'Arxiu.

Quan i on podràs veure l'exposició amb fotos del teu barri:

SANTA EULÀLIA i GRANVIA SUD:

del 10 de juny fins el 31 de juliol a la Plaça Pius XII

CAN SERRA i PUBILLA CASES:

del 12 de juny al 31 de juliol a la Plaça de la Carpa

COLLBLANC i LA TORRASSA:

del 13 de juny al 31 de juliol davant del Mercat de Collblanc

CENTRE, SANFELIU i SANT JOSEP:

del 17 de juny al 31 de juliol a la Plaça de l'Ajuntament

LA FLORIDA i LES PLANES:

del 26 de juny al 31 de juliol a l'Avinguda Primavera, 96

BELLVITGE i EL GORNAL:

del 8 de setembre al 31 d'octubre a la Plaça de la Cultura

Informació sobre protecció de dades personals