L'Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) continua prestant atenció a la ciutadania. L’OMIC ofereix informació sobre els drets de les persones com a consumidores o usuàries i de com actuar davant d’un problema de consum.
Mentre es mantinguin tancades les seves dependències de l’OMIC al carrer de la Riera de la Creu, les persones consumidores poden fer consultes a través de:
-
l’adreça de correu electrònic omic@l-h.cat
-
el telèfon 93 402 60 30, de 9 a 13.30 hores
També es poden fer consultes a la Junta Arbitral de Consum a través del telèfon
93 402 60 33.
A més, es recorda que qualsevol consulta amb relació a serveis municipals es pot fer a través del telèfon
010.
D’altra banda, l’Agència Catalana de Consum ofereix informació sobre l’afectació a les persones consumidores de les mesures preses per fer front a la Covid-19 (possibilitat de moratòria hipotecària, viatges contractats, quotes de cursos, subministraments bàsics, portabilitats telefòniques, interrupció de terminis, desistiment en venda a distància, etc.) a través del següent enllaç:
http://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Viatges-a-zones-afectades-COVID-19