Del 20 al 22 de maig se celebra a l’avinguda de Joan Carles I de L’Hospitalet una nova edició de Solo Moto Weekend. L'Ajuntament de L’Hospitalet i la revista Solo Moto sumen esforços per donar a conèixer i acostar els vehicles elèctrics, en aquest cas les motos, a la ciutadania. Els visitants podran provar més de 200 models entre motos i escúters amb motor de benzina i vehicles elèctrics corresponents a 26 marques.
Amb l’objectiu de promocionar una mobilitat més sostenible, Solo Moto ofereix la possibilitat de pujar a algun dels vehicles elèctrics dels 20 models diferents disponibles i alhora informar-se sobre els seus avantatges. La iniciativa pretén donar a conèixer les possibilitats i els avenços tecnològics dels vehicles amb energies alternatives al carburant fòssil i que no emeten gasos contaminants i C02, ni sorolls mentre circulen.
Paral·lelament, i durant tot el cap de setmana, el Servei Català de Trànsit impartirà cursos de formació i conducció en què els seus monitors ensenyaran als conductors habituals de motos tècniques de conducció segura, i als novells, tècniques per iniciar-se en el món de les dues rodes.
Per poder provar un model és necessari una inscripció prèvia al web https://solomotoweekend.solomoto.es/, que servirà per fer-ne la reserva en el dia i hora desitjats.
Ajuntament de L'Hospitalet