Ayuntamiento de L'Hospitalet

Agenda

Busca las actividades de L'Hospitalet

districte1 districte2 Districte3 districte4 districte5 districte6

Els tres actes més consultats

  • Veure imatge de Moments de Natura i Vida. (nova finestra)

    Moments de Natura i Vida.

    Del dijous 25 de juny al diumenge 19 de juliol
    Centre Cultural la Bòbila

    La meva pintura neix del diàleg entre la natura i la figura humana, dos universos que, tot i ser diferents comparteixen la mateixa essència: VIDA.

    Amb uns petits pinzells i l'oli he plasmat la llum , el color , els petits detalls, emocions, moments.
    Una personalitat reflectida amb el mar, com a nous horitzons; aigües , amb la seva fluïdesa; arbres, donant un nou alè; flors, color i vibracions positives. I les persones, que no apareixen com a elements aïllats sinó com a part d'una mateixa experiència: compartir camí, bellesa i sensibilitat.
    Atreveix-te. Mira amb calma, descobreix matisos i connecta amb l'essencial

    M Rosa García Gascón

  • Veure imatge de Tania: La dona Trans que va desafiar el franquisme (nova finestra)

    Tania: La dona Trans que va desafiar el franquisme

    Del dijous 25 de juny al diumenge 19 de juliol
    Centre Cultural la Bòbila

    Nascuda a Barcelona l'any 1956, en plena dictadura franquista, Tania Navarro va haver de defensar la seva identitat trans des de la infantesa en una societat que la condemnava a la invisibilitat. Aquesta exposició recorre el seu trajecte vital a través de fotografies, memòries íntimes i relats testimonials. Una mostra colpidora que narra el pas del càstig institucional a la resistència creativa, i de la vulnerabilitat a la dignitat conquerida; la història d'una vida que va transformar el dolor en relat i la vergonya en orgull.

  • Veure imatge de Col·lectiu Isla6. “quemando medias de lycra recordé por si acaso. islaaaaa66rgrsrrtrc_enreda66” (nova finestra)

    Col·lectiu Isla6. “quemando medias de lycra recordé por si acaso. islaaaaa66rgrsrrtrc_enreda66”

    Del dijous 30 d'abril al diumenge 13 de setembre, a les 19 h
    Centre d'Art Tecla Sala

    En el marc del cicle DISTRICTE Tecla Sala, el projecte expositiu “quemando medias de lycra recordé por si acaso. islaaaaa66rgrsrrtrc_enreda66” presenta una instal·lació tèxtil i escultòrica creada en diàleg entre artistes del col·lectiu Isla6, integrat per Carla Di Girolamo, Bela Altarrui, Julieta Giorgiutti, Marc Espinar, Ivana González i Mariel Sallaberry, i amb la col·laboració de Roger Serret Ricou.

Ayuntamiento de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400