Centre d'Art Tecla SalaProjecte expositiu col·lectiu nascut d’un procés de mediació artística que desplaça la creació cap a un espai compartit. Explora la relació amb la natura i reflexiona sobre la identitat, la comunitat i la resposta col·lectiva als reptes socials i mediambientals.
Centre d'Art Tecla SalaEn el marc del cicle DISTRICTE Tecla Sala, el projecte expositiu “quemando medias de lycra recordé por si acaso. islaaaaa66rgrsrrtrc_enreda66” presenta una instal·lació tèxtil i escultòrica creada en diàleg entre artistes del col·lectiu Isla6, integrat per Carla Di Girolamo, Bela Altarrui, Julieta Giorgiutti, Marc Espinar, Ivana González i Mariel Sallaberry, i amb la col·laboració de Roger Serret Ricou.
Biblioteca Josep Janés
Es presenten nous dilemes que haurem de viure en un futur molt pròxim i que afecten a l'àmbit de la llar, l'educació, l'oci i
el treball.
Ajuntament de L'Hospitalet