La Magic Line SJD és la caminada solidària de Sant Joan de Déu que va néixer l’any 2014 per un món més just i solidari. Durant tot aquest temps, s’ha convertit en una mobilització que està en creixement arreu del territori, i avui ja se celebra a Barcelona, Lleida, València, Mallorca, Madrid i Múrcia.
El 100% del que es recapta es destina a finançar projectes socials i sanitaris de Sant Joan de Déu
Participar en la Magic Line SJD és molt fàcil. Només heu de crear un equip entre 4 i 20 persones, triar nom i recorregut, marcar-vos un repte solidari i realitzar accions per aconseguir aquest repte.
La inscripció té un cost de 30€/equip, que inclou un tubular que us identificarà com a participants i una assegurança d’accidents pel dia que feu la ruta.
Anima’t a participar en la ruta de 10 km que surt des de L’Hospitalet, des de l’Ermita de Bellvitge fins al Moll de la Fusta on se celebrarà la Festa final de la Magic Line.
La sortida serà el 26 de març a les 10.30h.
Més informació i inscripcions a https://www.magiclinesjd.org/
Ajuntament de L'Hospitalet