L’Arxiu de L’Hospitalet, el Museu de L’Hospitalet i del servei municipal de Sistemes d’Informació Territorial (Cartografia) amb la col·laboració de la ciutadania fan possible viatjar al passat pels carrers d’avui dia amb una exposició itinerant que comença a Santa Eulàlia el 9 de juny
Molts nombres defineixen el MWC (Mobile World Congress) que se celebra, sobretot, al barri de Granvia Sud de l’Hospitalet de Llobregat, just a tocar del carrer de Mileva Maric. Mileva, una matemàtica i física que feu que altres hagin estat més grans
40 treballadors i treballadores d’un pla d’ocupació han estat utilitzant les eines del sistema d’informació territorial municipal L’H GeoInventari per realitzar les seves tasques de revisió, validació i supervisió de les inspeccions in situ als locals comercials i guals de l’Hospitalet de Llobregat.
El 25 de novembre de 1960, l’assassinat de les germanes Mirabal a la República Dominicana va marcar un abans i un després a la lluita pels drets de les dones.
L'Ajuntament edita una guia per accedir al Nomenclàtor de carrers de la ciutat a través del web
Ajuntament de L'Hospitalet