Ajuntament de L'Hospitalet

Agenda

Agenda
Compartir:
  • Facebook
  • Twiter

Portes Obertes a les Escoles Bressol i Llars d'infants

Veure imatge de Portes Obertes a les Escoles Bressol i Llars d'infants (nova finestra)
Data: del 22 de març al 28 d'abril
Organitzadors: 
Secció d'Escoles Municipals
Lloc: 

De manera presencial en cadascuna de les escoles bressol o llars d'infants.

 

A partir d'aquesta setmana, les famílies podran conèixer de prop l'oferta de les escoles bressol municipals, i de les llars d'infants subvencionades amb fons públics de L'Hospitalet, amb l'objectiu de poder conèixer els centres i la seva oferta pedagògica de cara al curs 2021-2022.

L'etapa d'escolarització del 0-3 és una etapa fonamental en el desenvolupament dels infants, proporciona aprenentatges que són clau per al seu rendiment escolar en etapes posteriors, afavorint un major èxit educatiu dels infants.

Podeu consultar els dies i horaris en el document adjunt, així com la informació per contactar amb les escoles per demanar cita prèvia.

Les famílies també podreu fer una visita virtual a través de vídeos que les escoles bressol municipals han elaborat i que trobareu en aquesta mateixa pàgina web a l'apartat de la Xarxa d'Escoles Bressol.

 

Més informació sobre: JORNADES DE PORTES OBERTES

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400