La Carta de serveis del Servei de Salut és el document on donem a conèixer els nostres serveis i els nostres compromisos de qualitat.
	- 
		Els serveis que oferim són molt diversos, i estan desenvolupats en el document que es presenta a continuació. En qualsevol cas, tots ells, estan relacionats en l’àmbit de la Salut Púbica, i més concretament:
		
			- 
				Protecció dels Animals.
 
			- 
				Salut Ambiental.
 
			- 
				Laboratori de Salut Pública.
 
			- 
				Seguretat Alimentària.
 
			- 
				Inspeccions en establiments de tatuatges, micropigmentació i pírcings.
 
			- 
				Promoció de la Salut.
 
			- 
				Punt de Salut Jove.
 
		
	 
	- 
		I els compromisos de qualitat són:
		
			- 
				Donar resposta com a mínim al 90% de les demandes d’activitats de promoció de la salut per a centres educatius en els àmbits de l’alimentació saludable, salut bucodental, autoprotecció, promoció de l’activitat física, salut sexoafectiva i prevenció d’addiccions.
 
			- 
				Assumir un mínim de 2 alumnes en pràctiques al laboratori municipal - Prioritzant els instituts de l’Hospitalet de Llobregat.
 
			- 
				Atendre el 100% de les consultes rebudes al Punt de Salut Jove en relació a benestar emocional, afectivitat i sexualitat, addiccions i hàbits saludables.
 
			- 
				Inspeccionar el 100% dels centres de pírcing, tatuatge i/o micropigmentació, per realitzar el control sanitari de locals i les seves pràctiques.
 
			- 
				Realitzar un 90% dels lliuraments de les anàlisis de resultats de mostres dins del termini corresponent.
 
			- 
				Gestionar el 100% de les sol·licituds de llicències de gossos potencialment perillosos dins del termini de 3 mesos.
 
			- 
				Realitzar un mínim de 600 inspeccions a l’any d’establiments alimentaris del municipi.
 
			- 
				Inspeccionar el 100% dels centres esportius municipals dins dels programes de control sanitari de la situació per legionel·la, Aigües de consum i Aigües lúdiques (piscines).
 
			- 
				Disposar d’un cens actualitzat anualment de totes les instal·lacions relacionades amb el control sanitari de la legionel·la.
 
			- 
				Millorar (i com a mínim mantenir) la valoració base obtinguda en els mecanismes que s’habilitin per mesurar la percepció ciutadana dels serveis.
 
		
	 
	Més informació aquí:
	Ajuda'ns a millorar responent aquesta enquesta.
	Si tens alguna queixa o suggeriment pots utilitzar el següent canal.