Amb aquesta proposta teoricopràctica analitza la dansa i la figura dels ballarins des d’una perspectiva històrica i política, i alhora qüestiona el paper que ocupa el cos (físic i discursiu) dins de l’educació formal i lesinstitucions educatives. El llibre es pot consultar a la biblioteca del MACBA i a la Biblioescènic, de l’Institut del Teatre.
Per aquesta sessió no és necessari llegir prèviament el text, encara que si us ve de gust fer-ho, el podeu sol·licitar al correu publicseducacioteclasala@l-h.cat
-
Aimar Pérez Galí (Barcelona, 1982) desenvolupa la seva pràctica artística com a ballarí, coreògraf, investigador, pedagog i escriptor. Es va graduar com a intèrpret en dansa contemporània per l’Escola Superior d’Arts d’Àmsterdam i posteriorment va cursar el Programa d’Estudis Independents del MACBA. Des del 2014 és docent de composició al Conservatori Superior de Dansa de l’Institut del Teatre, del qual ha sigut membre de l’equip directiu entre el 2019 i el 2022.
La seva obra s’ha pogut veure a escala nacional i internacional i inclou treballs escènics com ALBA, Sudando el discurso: una crítica encuerpada, The Touching Community o èpica; la pel·lícula Touching Blues; publicacions com Sudando el discurso, Lo tocante o els Cuadernos sobre el tocar, aquests últims escrits amb en Jaime Conde-Salazar, amb qui comparteix el projecte CondeGalí BL, en el qual creen obres dirigides a públic escolar com DITDIT. Des de fa tres anys estudia piano.
“Lectures desesperades” és un espai de trobada per llegir i comentar col·lectivament textos sobre pedagogia i arts contemporànies. Es tracta d’una activitat de lectura periòdica i oberta a qualsevol persona que vulgui compartir i aplicar els continguts que s’hi debatran.
Ajuntament de L'Hospitalet