Ajuntament de L'Hospitalet

Estudis

Cuina (nivell 2) [HOTR0408]  

Durada: 810 hores

Competència general

Desenvolupar els processos de preelaboració, preparació, presentació i conservació de tota classe d’aliments i definir ofertes gastronòmiques, aplicant-hi amb autonomia les tècniques corresponents, i aconseguir la qualitat i els objectius econòmics establerts respectant les normes i pràctiques de seguretat i higiene en la manipulació alimentària.
 
Àmbit professional
 
Desenvolupa la seva activitat professional tant en grans com en mitjanes i petites empreses, principalment del sector d'hoteleria, encara que també pot treballar pel seu compte en petits establiments del subsector de restauració.
 
Sectors productius
 
Aquesta qualificació s'ubica, principalment, en sectors en els quals es desenvolupen processos de preeleboració i elaboració d'aliments i begudes, com seria el sector d'hoteleria i els subsectors d'hostaleria i restauració (tradicional, evolutiva i col·lectiva).
 
També en establiments dedicats a la preelaboració i comercialització d'aliments crus, tendes especialitzades en menjars preparades, empreses dedicades a l'emmagatzematge, envasament i distribució de productes alimentaris, etc.

Ocupacions o llocs de treball relacionats

  • Cuiner/a

     

Centres on s'imparteix

  • Prevenció
  • Consorci per a la Normalització lingüistica
  • D

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400