El Programa d'auxiliars de conversa per a la millora de la Llengua Anglesa posa a disposició dels centres educatius de secundària auxiliars de conversa naidus que, amb coordinació amb el departament d'anglès del centre, reforcen les habilitats orals de l'alumnat.
El programa sorgeix de la iniciativa amb finançament municipal però es desenvolupa mitjançant un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat.
El programa s’emmarca en un dels objectius de ciutat del PAM 2015-2019: garantir els drets bàsics de les persones i els serveis municipals com a instruments d’equitat i cohesió social, i concretament en l’àmbit educatiu, desenvolupar accions encaminades a millorar les competències, la capacitació i les oportunitats d’èxit dels estudiants complementant els seus ensenyaments bàsics per tal d’avançar vers una societat del coneixement.
Els Objectius del Programa són:
El programa d'auxiliars de conversa de llengua anglesa que impulsa Ajuntament de L'Hospitalet continua de manera #virtual #JoAprencACasa amb l'alumnat de 4t de l'ESO dels Instituts de l'Hospitalet.
En el següent vídeo ens explica com passar el confinament: "Things to do in Quarantine"
Amb la incorporació de l’Institut Eugeni d’Ors, aquest programa arriba enguany a tots els centres públics de secundària de la ciutat.
Ajuntament de L'Hospitalet