Ajuntament de L'Hospitalet

Preinscripció curs 2023-2024

Documentació

DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA:


Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l'acompliment dels criteris d'assignació de places. Com que tots els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Els documents necessaris per acreditar la identitat de les famílies en la sol·licitud de preinscripció són:

  • Certificació electrònica de la inscripció de naixement o llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Quan l'alumne estigui en situació d'acolliment, el document que cal aportar és la resolució d'acolliment del Departament de Drets Socials.
  • El DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l'alumne/a si s'utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Si és estranger s'haurà d'adjuntar el passaport o, si és estranger d'un país membre de la Unió Europea, el document d'identitat del país d'origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d'identificació o de filiació de l'alumnat estranger amb el document d'identitat, el llibre de família del país d'origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.

Documentació acreditativa dels criteris prioritaris:

Per conèixer quina documentació acreditativa heu de presentar pels criteris de prioritat podeu consultar la pàgina web del Departament d'Educació:

 

 

Atenció en els punt TIC a L'Hospitalet

Els punt TIC ofereixen un punt de connexió a les persones que no disposen de recursos tecnològics a casa, i també us podran fer un acompanyament a l'hora de fer tràmits i gestions en línia.

A L'Hospitalet trobareu els següents punts TIC:

PUNT TIC LA FLORIDA-LES PLANES (Centre Ana Diaz Rico)

Plaça Blocs Florida, 15 B

  • Dilluns a Dijous:

Matí de 10'00 h a 14'00 h
Tarda de 16'00 h a 18'000h
 

  • Divendres:

Matí de 11'15 h a 14'00 h
 

PUNT TIC rotatiu (TIC TRACK)

Parc de la Serp (barri Sant Josep)

  • Dimarts a Dijous:

Tarda de 15'00 h a 19'30 h

  • Divendres i Dissabtes

Matí de 9'30 h a 13:45 h

  • Prevenció
  • Formació de persones adultes de L’Hospitalet
  • Consorci per a la Normalització lingüistica
  • D

Ajuntament de L'Hospitalet

Pl. de l'Ajuntament, 11
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Tel. 934 029 400