Aquest taller, que es realitzarà en dues sessions de 10 a 14h, pretén oferir tot un seguit d’eines de màrqueting que permetrà als assistents millorar la seva competitivitat així com la seva relació amb els consumidors actuals.
Temari
Sessió 1:
Objectius:
- Endinsar-nos en el món digital i fer un anàlisi de les empreses de les sessions per a saber a on estem i a on volem arribar en la nova era.
Continguts:
- Però què és la era digital?
* Què és realment la transformació digital i en quin moment estem.
* Iot( Internet de les coses) i la seva repercussió en la nostra vida diària.
* Com es viu en l’entorn global i en l’entorn local.
* DAFO del canvi i com pujar al carro.
- Anàlisi digital de les empreses:
* L’ara i el desprès de cadascuna de les empreses: Anàlisi del moment digital.
* Digital Project: Pautes per assolir la Transformació Digital focalitzant-te en el que és imprescindible cara el client i la competitivitat:
** Experimentació al límit.
** Col·lisió a l’arrel de l’empresa (core business).
** Re-invenció de la visió de l’empresa.
** Posada en marxa del nou model.
Sessió 2:
Objectiu:
- Entendre com incloure la nova era digital en procediments i persones.
Continguts:
- Presentació del Digital Project de cada alumne i brainstorming amb els participants.
- Les normes del nou ecosistema empresarial.
- La digitalització dels processos.
- La digitalització dels serveis.
- La digitalització del Talent.
- Com comunico aquest canvi i les seves repercussions als treballadors per què no es sentin amenaçats.