Un any més, des de l'Ajuntament de L'Hospitalet a través de l'Àrea de Ciutat Transformadora organitzem les Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de L'Hospitalet, en la seva 25a edició.
Les Jornades Científiques i Tecnològiques és un concurs adreçat als estudiants de Batxillerat dels Centres Educatius de L'Hospitalet que tenen com a objectiu fomentar la creativitat científica i tecnològica, l'actitud de la recerca i innovació de l'alumnat dels centres d'ensenyament secundari de L'Hospitalet.
Poden participar en aquest concurs estudiants de Batxillerat, a títol individual o en equip, dels centres d’ensenyament secundari públics i concertats de l’Hospitalet, presentant el Treball de Recerca que han realitzat durant el curs 2024-2025, i que haurà de ser tutoritzat per un professor o professora.
Cada estudiant o equip de treball només podrà realitzar un projecte.
Cada centre educatiu podrà presentar un màxim de set treballs, i caldrà que el format dels treballs es presenti en format digital.
Els treballs els han de presentar les direccions i/o tutors/es dels centres educatius de l’Hospitalet en representació de l’alumnat.
El treball original s'ha de presentar a través de la Seu electrònica municipal que trobareu en el següent enllaç: 'Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de L'Hospitalet del Llobregat'
Podeu consultar les bases de les 25es Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de L'Hospitalet en el document adjunt.
També la podeu consultar al web del Centre de Recursos Pedagògics de L'Hospitalet (CRP).
Del 3 a l‘11 d'abril de 2025
En la presentació dels treballs s'haurà de fer constar:
És requisit també presentar també:
Les bases de les Jornades Científiques i Tecnològiques regulen els criteris de valoració dels treballs de recerca presentats:
Els treballs s’avaluaran dins de l’àmbit que s’ha inscrit pels autors/res en el moment de la presentació del treball. En el cas que la comissió organitzadora consideri algun canvi es proposarà l’àmbit en el que s’avaluarà i prevaldrà el criteri de l’esmentada comissió.
Els premis es concediran als millors treballs de recerca i innovació realitzats per alumnat de batxillerat que s’hagin presentat al concurs.
S’estableix un total de 7 primers premis de 500 euros cadascun i 4 segons premis de 250 euros distribuïts de la següent manera:
Cada àmbit tindrà reservat un premi sempre que la participació i qualitat dels treballs sigui significativa. En cas contrari, els premis poden ser declarats deserts. Excepcionalment, sempre a consideració del jurat, es podran concedir premis ex aequo.
També es concedirà un premi especial de 500 euros a un dels centres educatius participants.
En la concessió d’aquest premi es tindrà en compte l’esforç i la continuïtat en la participació col·lectiva dels centres, la qualitat dels treballs presentats i l’eficàcia en l’assoliment dels objectius d’aquesta convocatòria. També es tindrà en compte la relació de treballs seleccionats i premiats. Excepcionalment, sempre a consideració del jurat, es podran concedir el premi ex aequo.
Ajuntament de L'Hospitalet